Digital markedsføring Google Ads SEO-specialister Sociale medier Tech & tracking

Kontakt os: +45 51 91 09 99

Become Blog

AdWords Dagen 2014

Tobias-Olesen-1
Tobias Olesen
Kundechef & Partner

Vi var i Beruf med til at arrangere og afholde AdWords Dagen 2014, i samarbejde med Webjuice.dk, DIBS og IVÆKST. Her kan I læse nærmere om, hvordan dagen forløb.

En dag i Google AdWords’ tegn

Hele AdWords teamet hos Beruf havde til dagens anledning sat eftermiddagen af til, at komme ud og repræsentere virksomheden og deltage i AdWords Dagen 2014. Andreas var en af talerne ved arrangementet, mens resten af teamet stod til rådighed, til 10 minutters gratis 1:1 sparring i pausen og efter talerne havde været på.
 
https://www.youtube.com/watch?v=wUfJnlHY_vA
 

Andreas om kvalitetsresultat i Google AdWords

Efter en kort præsentation af DIBS og IVÆKST, var Andreas første mand på scenen, til at snakke om AdWords. Hans oplæg omhandlede kvalitetsresultatet i AdWords, vigtigheden af dette og hvordan man kunne forbedre sit kvalitetsresultat. Andreas er en haj på området og har altid gået meget op i, netop at have fokus på, at have så gode kvalitetsresultater, som overhovedet muligt. Et godt kvalitetsresultat, er alfa og omega for, at få en god og sund AdWords konto.
 
Pr. 2019 har Google annoncering skiftet navn til Google Ads, hvor Google Display, shopping og search indgår. Beruf er fortsat et Google Ads bureau, som fortsat følger stærkt med udviklingen inden for online markedsføring.

Kristian Holme om, at administrere store Google AdWords konti i en travl hverdag

Derefter gik Kristian Holme fra Holmegruppen på scenen. Holmegruppen har en række forskellige webshops, i en række forskellige lande. Her administrerer Kristian Holme i en travl hverdag en række store AdWords-konti. Hans oplæg omhandlede deraf, hvordan han i en travl hverdag formår at administrere så store konti, på en effektiv og hurtig måde.
Et yderst brugbart foredrag for de fremmødte, som formentlig også oplever manglende tid til administration af deres AdWords.

Jacob Kildebogaard om mulighederne i Google AdWords

Efter en kort pause, hvor der var mulighed for gratis 1:1 sparring med bl.a. mig, resten af Beruf teamet og Webjuices hold, var det Jacob Kildebogaards tur, til at indtage scenen. Jacobs oplæg handlede om de mange muligheder der er i AdWords og hvordan man bedst muligt udnytter disse muligheder. Her kom han omkring alt ligefra almindelige search kampagner, til shopping kampagner og annoncering på YouTube. Efter et lærerigt oplæg og en række “Kleenex”-moments trådte Jacob Kildebogaard af scenen.
 
Herefter stillede de tre foredragsholdere op til spørgerunde fra deltagerne, hvoraf der kom nogle interessante spørgsmål og diskussioner. Efterfølgende var der igen mulighed for gratis 1:1 sparring med AdWords specialisterne fra os her i Beruf og Webjuice. Til disse sparringsessioner, havde jeg selv fornøjelsen af at have en række spændende mennesker forbi mit bord, som behøvede hjælp eller rådgivning til opstart eller optimering af deres AdWords.
 
Ram dine besøgende med relevante bannerannoncer via Google Display, som er tilpasset efter deres interesser.
 
AdWords Dagen 2014 var en stor succes og mon ikke, at vi til næste år kan se frem til AdWords Dagen 2015 – det tror jeg!
 
Har du ikke allerede fokus på forbedringer af disse, er det bare om at komme i gang. Du kan finde inspiration og se Andreas’ Powerpoint Præsentation på AdWords Dagen 2014 her.

Indholdsfortegnelse

Del opslaget: